Veel gestelde vragen

 

Blijft het assortiment zich verder ontwikkelen?

Ja, maandelijks worden er nieuwe producten toegevoegd aan het platform. We streven naar continue verbetering van het assortiment!

Hoe worden de producten verpakt?

Samen met een specialist uit de sierteelt sector hebben wij als PostNL speciale verpakkingen ontwikkeld waardoor de planten veilig door heel Europa als pakket verstuurd kunnen worden. De bloemen- en planten zitten gefixeerd in de verpakking waardoor deze zelfs ondersteboven verstuurd zouden kunnen worden. De boeketten blijven vers met behulp van ‘Chrysal Arive Alive’. Dit sponsachtige materiaal houdt de onderkant van de stelen vochtig en voorkomt dat de verpakkingen beschadigen door vocht.

Veilig in een compleet gesloten doos. Je nieuwe plant wordt zonder krassen bij je thuis geleverd.

De beschermende hoes zorgt er voor dat de plant een stootje kan hebben. Ook vuil blijft hierdoor binnen de verpakking.

Onze speciale bloemenverpakking zorgt ervoor dat de blaadjes in de best mogelijke conditie blijven.

Doosje gesloten, rijden maar! Binnen 2 tot 3 werkdagen staat jouw nieuwe aanwinst thuis te shinen!

Wat gebeurt er als er een pakket beschadigd raakt tijdens de verzending?

Het overgrote deel van de zendingen gaan altijd goed. Het kan natuurlijk voorkomen dat een product onverhoopt toch beschadigd raakt. Indien dit het geval is vragen wij u om de foto’s en kijken wij naar een gepaste oplossing. Neem contact op met onze klantenservice en zij helpen je verder.

Wat zijn de levertijden van de producten?

De levertijden binnen de Benelux zijn: minimaal 2 werkdagen. Dagelijks bestellen wij de producten vroeg in de ochtend automatisch bij onze kwekers die de producten vervolgens dezelfde dag verzonden.

De levertijden zijn van toepassing op werkdagen, bestellingen in het weekend worden maandag bij ons in Aalsmeer geleverd en dinsdag in de Benelux bezorgd.

De levertijden worden met 24 uur verlengt voor leveringen naar omringende landen van de Benelux.